Rohuküla sadama remondib 27 miljoniga Insenerehituse AS


BNS 26.08.2008

AS-i Saarte Liinid hanke Rohuküla sadama kahe kai rekonstrueerimiseks võitis 27,2 miljoni kroonise pakkumisega konsortsium, kuhu kuuluvad juhtivpartnerina Insenerehituse AS ja Akciju Sabiedriba BMGS Eesti.

Rohuküla sadama kaide 2 ja 6 rekonstrueerimise lõpptähtaeg on september 2009, alates oktoobrist 2009 alustab sõitmist Heltermaa ja Rohuküla sadamate vahel uus Saaremaa Laevakompanii poolt ehitatav parvlaev, teatas Saarte Liinid.

Esmalt ehitab hanke võitja kaile number 2 uue kaldarambi, mille valmimise järel viiakse Hiiumaa liiklus sinna kaile. Edasi alustatakse 6. kai rekonstrueerimist uue parvlaeva tarbeks.

Lisaks ehitab hanke võitja kaile puurkaevust 550 meetri pikkuse veetrassi, rekonstrueerib välisvalgustuse ja kai elektrivarustuse.

Saarte Liinid sai Läänemaal asuva Rohuküla sadama kaide rekonstrueerimiseks korraldatud hankele seitse pakkumist. Hankele esitasid tähtajaks pakkumised AS GT Projekt, AS Raunopol, AS YIT Ehitus, AS Merko Ehitus, AS Kuressaare Ehitus, Inseneriehituse AS ja Destia OY.

Saarte Liinide arendusdirektori Peeter Oopkaupi sõnul jäid hankele tehtud pakkumised 27-45 miljoni krooni vahele. "Selle hanke vastu tunti palju suuremat huvi kui Heltermaa sadama analoogse hanke vastu, millele laekus neli pakkumist," ütles ta varem BNS-ile.

Ehitustööd toimuvad Euroopa Ühtekuuluvusfondi transpordi infrastruktuuri projekti raames, mis hõlmab Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla sadamate rekonstrueerimist.