Klientide hinnangul on parim teenindus K-rautakeskos


Pressiteade 22.01.2008

Eesti elanike hinnangul on ehitusmaterjalide kauplustest parim teenindus K-rautakesko poodides, selgub Faktum & Ariko koostatud värskest uuringust "Ehitus-remont-kinnisvara 2007".

K-rautakesko sai konkurentidega võrreldes kõrgeima hinnangu kõigis teenindust puudutavates kategooriates, milleks on teenindajate abivalmidus, teeninduse kiirus, kaupade leidmise lihtsus ning kaupluse üldine välimus. Võrreldes 2006. aastaga on klientide hinnangud K-rautakeskole tõusnud. Uuring hõlmas Eesti kaheksat suurimat ehitus- ja sisustuskaupluste ketti.

K-rautakesko juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul muutub teeninduse hea tase ehituskaupade turul järjest olulisemaks. " Ehitusbuumi jahtumise tingimustes, kui defitsiit on asendunud terava konkurentsiga, on saanud heast teenindusest suur eelis. Klientide kõrge hinnang K-rautakesko teenindusele tõestab, et oleme erakliente pidanud alati võrdväärseks meie suurklientidega," lausus Ivask.

Faktum & Ariko uuring "Ehitus-remont-kinnisvara 2007" on iga-aastane kõige põhjalikumalt Eesti ehitusturgu käsitlev uuring. Kokku küsitleti üleriigilise piirkondlikult stratifitseeritud juhuvalim järgi 1027 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat. Uuring viidi läbi eelmise aasta novembris.

K-rautakesko kaubamärgi all tegutsev Rautakesko AS on Eesti juhtiv ehitus- ja sisustuskaupade müüja. Ettevõttel on Eestis kokku 5 kauplust Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Ettevõte annab tööd ligi 450 inimesele. Rautakesko AS kuulub Soome kaubandus- ja logistikakontserni Kesko.