Ehitus Service laieneb välisturgudele ja vahetab kaubamärki


Pressiteade 12.10.2007

Välisturgudele laienev Ehitus Service võtab alates tänasest kasutusele kaubamärgi Bauhof. Ettevõte investeerib 2008. aasta jooksul Läti ja Leedu turgudele sisenemiseks üle 100 miljoni krooni, eeltööd tehakse ka Ukraina suunas.

Ehitus Service OÜ tegevdirektori Mart Vau sõnul on ettevõte rahvusvahelise laienemise nimel tööd teinud mitu aastat ning ettevalmistused jõudnud lõpufaasi. "Selge on see, et Ehitus Serviceʼi või Aiaparadiisi nimega väljaspool Eestit südameid ei võida. Vaja oli kaubamärki, mis oleks üheselt mõistetav eri keelekeskkondadega riikides."

Uus nimi Bauhof on ühend saksakeelsetest sõnadest, kus "bau" tähendab ehitust ja "hof" hoovi. "Nimes sisaldub viide saksa täpsusele ja korrale ning ehitusmeistrite põlvest-põlve edasi antud teabele," selgitas Vau. Senised Ehitus Serviceʼi kauplused viiakse uue kaubamärgi alla selle aasta jooksul.

Välisplaanidest rääkides tõi Mart Vau esile eelkõige Läti ja Leedu turud. "Esimeses järgus avame 2008. aastal Bauhofi kauplused Leedus, kus on kokkulepped olemas juba kuue linna osas," kinnitas ta. Lätis on tänaseks allkirjastatud müügipindade eellepingud ning seal plaanib Bauhof aktiivset kauplemist alustada 2009. aastal. Tugev eeltöö käib ka Ukraina turu suunas.

Tänaseks on Eesti juhtivaid ehitus- ja aiakaupade müüjaid Ehitus Service esindatud seitsmes Eesti linnas: Tallinnas, Tartus, Pärnus, Viljandis, Rakveres, Jõhvis ja Põlvas. Müügivõrku laiendatakse jätkuvalt ning ettevõtte tegevdirektori sõnul plaanitakse veel enne jõule avada kauplus Kuressaares. "Lisaks on sihikul Paide, Narva, Haapsalu, Võru ja Valga. Lisapoe avamiseks kompame võimalusi Tallinnas."

2008. aasta jooksul investeerib ettevõte müügivõrgu laiendamisse ja kaasajastamisse Eestis ja välisturgudel üle 100 miljoni krooni, järgneval kahel aastal on investeeringuteks plaanitud veelgi enam.

Bauhofi kaubamärgi loomine läks maksma 8 miljonit krooni. Sellest 6,4 miljonit krooni kulub kaupluste fassaadidel olevate valgustabloode valmistamiseks ja ülespanekuks, ülejäänud summa jaguneb uue kaubamärgi reklaami, veebilehe tegemise ja muude turunduskulude vahel. Bauhofi kaubamärk sündis koostöös Eesti juhtiva bränding-agentuuriga Identity.

Ehitus Service teenis 2006. aastal 803 miljoni krooni suuruse käibe juures 51 miljonit krooni kasumit. 2007. aasta esimese poolaasta käive ulatus 474 miljoni kroonini ning aasta kogukäibeks prognoositakse ligi miljard krooni. Ettevõte annab tööd ligi 450 inimesele. Ehitus Service OÜ enamusosalus kuulub Rootsi investeerimisfondile Askembla Asset Management, kolmandik firmast kuulub Eesti kapitalil põhinevale Nemor Invest OÜle.